Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 858 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Dużoo o gwiazdach

piątek, 05 lutego 2010 19:31
Skocz do komentarzy
Hej !! Przepraszam, że tak dłuuugo nie pisałam, ale wiecie gim i nauka ____masakra...:P
Dziajiaj zamerzam to nadrobić, bedzie dużooo o gwiazdach i ich sekretach :D:D
Paparazi przylapali niektore gwiazdy bez makijazu.  Oto niektore z nich: 


Doda
 

Avril Lavinge
 
Hilary Duff
 
Vanessa Hudgens
 
Ashley Tisdale
 
Miley Cyrus
 
Rihanna
 
Pink
 
Pamela Anderson
 
Jennifer Lopez
 
Britney Spears
 
To  na tyle z makijaży mam nadzieje ze sie podobalo! :-)
________________________________

Oto pełna lista najbogatszych gwiazd:

1. Beyonce Knowles (81 miliony dolarów)
2. Justin Timberlake (44 miliony)
3. Kobe Bryant (39 milionów)
4. LeBron James (38 milionów)
5. Roger Federer (35 milionów)
6. Keira Knightley (32 miliony)
7. Maria Sharapova (26 milionów)
8. Daniel Radcliffe (25 milionów)
9. Miley Cyrus (25 milionów)
10. Mary-Kate i Ashley Olsen (15 milionów)
11. Serena Williams (14 milionów)
12. Venus Williams (13 milionów)
13. Katherine Heigl (13 milionów)
14. Jonas Brothers (12 milionów)
15. Zac Efron (6 milionów)
16. Emma Watson (5,5 miliona)
17. Ashley Tisdale (5,5 miliona)
18. Hilary Duff (5 milionów)
19. Rupert Grint (5 milionów)
:-O eee...zatkalo??
________________________________

Teraz pokaze wam fotki mlodziutkich gwiazdek. 
Emily Osment

Rihanna

Vanessa Hudgens
 
Miley Cyrus
 
Selena Gomez
 
Ashley Tisdale
 

Hilary Duff

a tu jeszcze o niej ciekawostka, że ..::Hilary nie wstydzi się tego że EMINEM rapuje o jej tyłku::..

Hilary Duff z radością przyjęła wiadomość, że Eminem rapuje o jej tyłku.

W utworze "Ass Like That" raper opisuje kilka gwiazd muzyki i filmu. Śpiewa m. in. o walorach Jessiki Simpson, Gwen Stefani, Mary-Kate i Ashley Olsen oraz właśnie Duff. Ponieważ fragment poświecony Hilary jest całkiem przychylny aktorce i piosenkarce, nie ma ona nic przeciwko temu.

- Dopiero teraz po raz pierwszy usłyszałam ten tekst - powiedziała Duff. - Szczerze mówiąc, jest całkiem zabawny.

Wersy poświęcone młodej artystce w oryginale brzmią następująco:

"Hilary Duff is not quite old enough
So I ain't never seen a butt like that
Maybe next year I'll say ass

and she'll make my pee pee go doing, doing, doing."


The Jonas Brothers
 
Jake t. Austin
 
To narazie tyle malych gwiazd!!
________________________________

OK !! TO WSZYSTKO !!
PAPATKI !! :****
DaRiA :***** :-)  ...  ,33<33
Podziel się
oceń
0
0


Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

środa, 22 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  50 042  

Statystyki

Odwiedziny: 50042
Wpisy
  • komentarze: 292
Galerie
  • komentarze: 7
Bloog istnieje od: 2929 dni

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Archiwum

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Wiadomości