Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 858 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Zdjęcia w galeriach.


Przyjaźnie wśród pań -cz. 2

niedziela, 22 listopada 2009 14:43
Hejj . ;D
Dziś ciąg dalczy przyjaźni wsród pań ;]


Ok zaczynamy:
 
Brenda i Ashley:
Myśle że to są dobre kumpel z planu i poza.
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Brenda-Song-ds08.jpg
http://www.kozaczek.pl/img_users/1205330711.jpg
Tak ładnie razem wygladają xD
http://www.blog-city.info/en/img4/4256_225_brenda6.jpg
http://www.kozaczek.pl/img_users/1211199530.jpg
http://www.blog-city.info/en/img4/4256_brenda%20and%20ashley.jpg


Następne w kolejce to
Taylor i Miley:
http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2009/02/taylor-swift-i-miley-cyrus-1.jpg
Zagrały razem w filmie, spotykają się,
wygłupiaja sie razem i wspierają.
http://www.bravo.pl/download/multimedia/pictures/0902/pic7224602100936708852572.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/5/6461/z6461465X.jpg
Na premierze Hanny Montany Taylor była razem z Miley.
http://c.wrzuta.pl/wi19521/a4059ba6000bf997498d7d28/0/miley%20cyrus%20i%20taylor%20swift%20private
http://img2.timeinc.net/people/i/2009/specials/grammy09/parties/miley_cyrus.jpg
Wspólne wygłupy
http://c.wrzuta.pl/wi14090/0ca5788e002983bd4996e987/0/miley%20cyrus%20i%20taylor%20swift%20-%20grammy%20awards%20%32%30%30%39%20
Wręczenie nagrody czy coś ;p xD



Ok ostatnie sią:
Rihanna i Katy perry
To świeża przyjaźń od nie dawna zaczęły sie razem spotykać i tak zostało:
http://www.klopsik.pl/images/articles/kreator/P200972912343_73norm.jpg
http://www.klopsik.pl/images/articles/kreator/P200942415612_85pops.jpg
na wakajach.
http://blindie.com/wp-content/uploads/2009/04/bff-katy-perry-and-rihanna.jpg
http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/07/rihanna-katy/rihanna-katy-perry-philippe-01.jpg
Przyjacielski uścisk ;*
To takie wzruszające ;(((

Dobrze to konieć przyjaźni pań w następnej noci będa
przyjaźnie mieszna ora zwśród panów ;DD
Paaa;**
Donia^^

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Przyjaźnie pań ;-]

sobota, 21 listopada 2009 22:18
Dziś notka o przyjaźniach wsód gwiazd- pań.


Na początek dwie przyjaciółki
Miley i Demi:
http://bi.gazeta.pl/im/8/6537/z6537818X.jpg
Nie były przyjaciółkami od zawsze ponieważ Miley zawsze trzymała się Mandy,
a Demi Seleny
http://th.interia.pl/30,b0326bcaf3864252/selena-demi-vs-miley-mandy.jpg
Dopiero po pewnym czasie zaczęły sie spotykać,
rozmawiać aż sią zaprzyjaźniły. ;]
Pasuja do siebie dwie wariatki ;)
http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/04/miley-cyrus-demi-lovate-lunch-date-2.jpg
Demi bardzo wspierała Miley chodząc na premiery wraz z Miley.
Była też na premierze Hannah Montana The movie. To bardzo miły gest z jej strony . ;-)
http://farm4.static.flickr.com/3449/3394509798_6fb8255ed8.jpg
http://www2.pictures.gi.zimbio.com/Premiere+Walt+Disney+Pictures+Hannah+Montana+WheOVjJJV94l.jpg
Demi nawet pewien czas spotykała się z bratem Miley- Tracem...
http://www.ahotmessblog.com/wp-content/uploads/2009/07/Demi-Lovato-and-Trace-Cyrus.jpg
http://surfme.files.wordpress.com/2009/07/3704316979_0c45f402bb.jpg


Teraz kolejna para czyli :
Selena i Demi.

Poznały sie na przesłuchaniu do filmu jak były małe..
i ich przyjaźń przetrwała do dziś. Zagrały razem w filmie POK.
http://i290.photobucket.com/albums/ll267/LaniieLuvsJB/miley%20jb%20demi%20selena/DemiandSelena.jpg
A dziś każda ma swój serial Demi "Słoneczna Sonny"
http://www.cyfraplus.pl/ms_galeria/fotobase/30417_c.jpg
A Selena "Czarodziej z Waverly Place"
http://pu.i.wp.pl/k,NTg2NDUwNTEsODY3NTU2,f,z6497354X.jpg
Mają wiele wspólnych sesji oraz prywatnych fotek, na których się wygłupiają :
004~4
http://pk2.s3.amazonaws.com/p/47948/sel-dem-selena-gomez-and-demi-lovato-3933931-333-500_big.jpg
http://images2.fanpop.com/images/photos/6700000/demi-and-selena-people-mag-polyvore-clippingg-E2-99-A5-6725187-569-570.jpg
http://www.kozaczek.pl/img_users/1245167894.jpg
http://www.kozaczek.pl/img_users/1247384605.jpg
AAA zapomniałą bym dziewczyny mają wspólne piosenki
http://4.bp.blogspot.com/_kr02JUX6OpQ/SjSyER-ouoI/AAAAAAAAB3E/C_kuGtua7iQ/s320/Diego+Demi+Lovato+&+Selena+Gomez+-+One+And+the+Same+Fanmade+cover.jpg
To jest przykład ;]


Dobrze teraz kolejne dziewczyny :
Vanessa i Ashley:

Oczywiście poznały sie na planie HSM
Na pocżatku były koleżankami później przerodziło się to w przyjaźń:
http://www.kozaczek.pl/img_users/1203856744.jpg
http://www.pictures.vanessa-anne.org/albums/HSM3pictures/020.jpg
To jest jeden z przykładów prawdziwej przyjaźni,
Wszędzie razem. Do miasta, do restauracji, na zakupy:
http://pictures.vanessa-anne.org/albums/candids/ashnessa/normal_ashley-vanessa-christmas-eve-01.jpg
http://www.jfxonline.com/wp-content/uploads/2008/01/hudgens-tisdale-1704.jpg
http://photos.posh24.com/p/74423/l/ashley_tisdale/ashley_tisdale_and_vanessa_hudgens_to_start_filming_hsm3.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff172/vanashbrenique/Ashley%20Vanessa/vanessa-hudgens-ashley-tisdale-m-3.jpg
Mają bardzo podobny sty i .. obydwie mają pieski
http://www.slashphone.com/media/data/1107/ashley-tisdale-high-school-musical-2-dvd-release-531.jpg
http://i267.photobucket.com/albums/ii311/bokayjunkiekuuipo/Vanessa/vanessa-hudgens-hollywood-115-7.jpg
Najfajniesze jest to że sobie bardzo ufają i nie wieżą plotką.
Gdy powstałą plotka że Ashley  kocha Zacka i się z nim spotyka
Vanessa ufała jej i wieżyła
A wy co myślicie As i Zack to byłaby dobra para?
http://www.ashleytisdalefan.info/wp-content/uploads/2008/12/ashley-tisdale-and-zac-efron.jpg
może, może ale wątpie Zack i Vanessa tak się kochaja..
http://www.vanessa-hudgensonline.com/pictures/albums/uploads/Zac%20Efron%20taking%20Vanessa%20Hudgens%20out%20for%20her%2020th%20birthday/normal_028.jpg
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/03/Zac-Efron-Vanessa-Kiss.0.0.0x0.432x432.jpeg.jpg
Dobra nie ważne teraz fotki Ash i Vanessy razem :
Na różnych galach itd.
http://zwierzakihsmnarnianesska.blox.pl/resource/ash_and_nessa.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/8/5837/z5837798X.jpg
http://www.kozaczek.pl/img_users/1227456419.jpg
http://streemo.pl/Image/349004_m.jpg
http://vanessa-online.blogasek.pl/upload/2661_179923653_vanessa_et_ashley_2_h204902_l.jpg
http://gfx.filmweb.pl/blog/907734/305009.1.jpg
http://www.virginmedia.com/images/vanessa-hudgens-ashley-tisdale-gal.jpg
http://images1.fanpop.com/images/photos/2500000/Vanessa-Ashley-HSM3-Premiere-Germany-vanessa-anne-hudgens-2520652-303-499.jpg


Dobrze myśle że na dziś starczy a jutro cz. 2 ;]
Piszcie pa ;****
Donia ;DD

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Zdjęcia w galeriach.


środa, 22 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  50 028  

Statystyki

Odwiedziny: 50028
Wpisy
  • komentarze: 292
Galerie
  • komentarze: 7
Bloog istnieje od: 2929 dni

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Archiwum

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Wiadomości